fredag 5 juni 2009

Till dig Linda Rosing, gravid bloggerska.



2003 följde jag Big Brother.Jag var lite besatt.

Tänkte t.o.m köpa dygnetruntvisningen.

Så fort jag kom hem från jobbet slog jag på tv:n.

Sammanfattningen på kvällen kunde jag absolut inte missa.

Ett favoritavsnitt var när allas vår rikspinuppa(politiker/flygvärdinna/modell etc),

Linda Rosing gick och sjöng till Kents FF,i refrängen löd hennes vackra stämma:

"Nananana..När barnen ser påå..nananana..När baaarnen ser pååå !

Ville bara att du ska veta det Linda.Att Kent sjunger nåt helt annat, nämligen:

"Tellement loin de ce monde"

"Tellement loin de ce monde"(övers: Så långt bort från den här världen)

Nu när du ska bli seriös mamma så kan du försöka lära dig denna visan:


Lilla snigel

Lilla snigel akta dig,akta dig akta dig.Lilla snigel akta dig.Annars tar jag dig!



Börja med den Linda,så kan vi öva in en ny låt nästa vecka ( om du känner att du mäktar med)?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar