lördag 25 juli 2009

Förstår jag trögt?

Hur gör man när man inte fattar nåt?
Jag har svårt för vissa grejer,tex en del saker med datorn.
Om jag ska göra nåt roligt med min blogg så kan jag få vissa tips från olika hemsidor.
Problemet är att jag aldrig lyckas fatta exakt vad man ska göra eller HUR man ska göra.
Då kan man ju skriva och fråga proffsen om hjälp ,ty så här:
Hjälp,jag förstår inte.
Jag vet ju inte ens vad det är jag inte fattar,om jag frågar nån av mina ljuva tonåringar så fladdrar de bara med fingrarna över tangentbordet,sen är det meningen att jag ska ha uppfattat vad det var de gjorde-Jaha mena' du sååååååååå,jaja,okej......tack!
Sen sitter jag där och försöker fladdra på samma sätt som de nyss gjorde,lite hit och dit.

1 kommentar:

  1. Ja,som detta då tex!Ska jag nu skicka en kommentar till mig själv?Vad hände,hur kom denna kommentarrutan hit nu då,FAAN!

    SvaraRadera