torsdag 23 juli 2009

Regn på min semester


Haft lite dåliga dagar nu (NÄHÄ)

Skulle tömma min hydrofor på vatten,man ska ju göra det säger allvetarna.

När jag skulle fylla upp den med vatten igen så kom det inget vatten,alls!

Fick ringa runt så det kom några räddare hit och hjälpte mig,men det var inte det lättaste.

Slutade med att vi fick dra upp slangarna ur själva borrhålet,puh kanske va'60-70 meter slang.

Sen fick en rörmokare göra ren en grej i slutet på en av slangarna(mojängen hette ejektor)!

Hehe,hemskt var det, men jag är som en fakir,tränar mig på att utstå så mycket smärta i livet som möjligt.Såna här händelser kan bara stärka mig.

Fick i allafall vatten efter ett dygn så jag är så glad nu!

Jag ska snart uppdatera er om dammen,bara det slutar regna snart

DÅ ska jag gå ut och slutföra projektet +fota det lite!
Det har blivit så fint,men jag har ju en del kvar att fixa med.
Funderar på belysning nu också,hmmm ska tänka på saken .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar